BLACK WEEK – wszystkie pakiety konsultacji 20% taniej – SPRAWDŹ

Budyń czekoladowy z gorącymi wiśniami na regeneracje

IMG_8030

Po zakończonym treningu najważniejsza jest regeneracja. Posiłek po treningowy musi być bogaty w białko, węglowodany oraz antyoksydanty. Budyń czekoladowy sprawdzi się w tym wypadku świetnie. Ugotowany na mleku dostarczy odpowiedniej ilości białka, kakao uzupełni braki mineralne a wiśnie bogate w antyoksydanty i składniki przeciwzapalne przyśpieszą regenerację.

Składniki:

Gorące wiśnie:

  • mrożone wiśnie 300 g
  • miód 100g
  • sok z pomarańczy 100 ml

Budyń:

  • mleko 500 ml
  • mąka ziemniaczana 40 g
  • czekolada deserowa 50 g

Przygotowanie

Na suchej patelni łączymy rozmrożone wiśnie wraz sokiem z pomarańczy i miodem. Całość smażymy, mieszając od czasu do czasu, do momentu odparowania nadmiaru płynu i uzyskania konsystencji konfitury. 400 ml mleka wlewamy do garnka. Dodajemy czekoladę i gotujemy do momentu jej rozpuszczenia. Pozostałe 100 ml mleka mieszamy z mąką ziemniaczaną, dokładnie mieszamy. Cały czas mieszając, dodajemy stopniowo do garnka z czekoladą. Mieszamy do momentu uzyskania konsystencji budyniu. Na dno każdej miseczki przekładamy 1 łyżkę wiśni. Na nią nakładamy budyń. Na górze ponownie gorące wiśnie. Dodatkowo możemy udekorować pokruszonymi herbatnikami.

Więcej przepisów dla młodych sportowców znajdziesz tutaj 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Koszyk zamknij